0
Twój koszyk
0
Twój koszyk

Skontaktuj się z nami – REM.pl – druk online

REM Rafał Krzemiński

ul. Szyszkowa 19

02-285 Warszawa

NIP: PL5222527561

mail: biuro@rem.pl

Tel./ WhatsApp : +48 515 150 488


💻 Nowy Model Pracy i Zamawiania Online!

Szanowni Klienci!

Z dniem 12 listopada 2025 roku w pełni przechodzimy na model pracy online.

Co to oznacza?

  • Składanie zamówień: Wszystkie zamówienia przyjmujemy wyłącznie drogą elektroniczną (przez nasz sklep online, e-mail).
  • Priorytet realizacji: Zamówienia złożone przez sklep online mają bezwzględny priorytet w realizacji.
  • Odbiór osobisty: Jest możliwy wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 12:00.

Zmiana ta jest podyktowana naszą dbałością o maksymalne skrócenie czasu realizacji Państwa zamówień.

​📞 Kontakt dla Klientów

​Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące zamówień lub potrzebują pomocy:
​Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 515 150 488 (również WhatsApp)
od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.


 

Informacje dodatkowe
PRZESYŁANIE PLIKÓW:

1.  składając zamówienie w naszym sklepie internetowym, w ostatnim etapie (uzupełnianie danych do zamówienia) możesz swobodnie dodać pliki o łącznej pojemności do 500 MB – zalecamy tę metodę

2. za pomocą serwisu https://wetransfer.com/ Jak to zrobić ?  To proste, wypełniasz dane : “EMAIL TO “ wpisujesz nasz adres mailowy biuro@rem.pl, w “YOUR EMAIL” podajesz adres swojej skrzynki mailowej, “MESSAGE” tutaj możesz podać jakieś dodatkowe informacje i uwagi do pliku. Następnie dodajesz plik “ADD YOUR FILES” na zakończenie klikasz przycisk “TRANSFER”.
Za pomocą WeTransfera prześlesz do 2 GB danych, bez rejestracji.

Ważne: Przed wysłaniem pliku prosimy o zapoznanie się z działem: Jak przygotować plik?


ZAMÓWIENIA można składać:

  – przez mail:  biuro@rem.pl

  – przez sklep online (zalecane): 

          https://www.rem.pl/sklep/

Zamówień nie przyjmujemy w siedzibie firmy. W biurze można jedynie odebrać już zrealizowane zamówienia.

REKLAMACJE:

Wszelkie reklamacje przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej (list, e-mail, pismo złożone w siedzibie firmy) i po odesłaniu/dostarczeniu reklamowanego towaru do siedziby firmy. Rozpatrujemy je w najkrótszym możliwym czasie (nie dłużej niż 14 dni od daty ich otrzymania). Nie rozpatrujemy reklamacji składanych wyłącznie na podstawie zdjęć oraz bez zwrotu reklamowanego towaru.
Szukasz więcej informacji na ten temat zapraszamy do działu REKLAMACJE.

Dodaj komentarz

Zapisz koszyk
Udostępnij link do koszyka

Sklep dla poprawnego działania używa "cookie".
Nasza Polityka Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close