0
Twój koszyk
0
Twój koszyk

Regulamin sklepu rem.pl

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

rem.pl/sklep/

(poniższy Regulamin obowiązuje od dnia 27 marca 2023 roku,


treść starego – nieaktualnego – Regulaminu można znaleźć

na stronie: stary regulamin do 26.03.2023

 

§ 1.
Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez Rafała
    Krzemińskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą RAFAŁ
    KRZEMIŃSKI “REM”, zwanej w dalszej części Regulaminu – REM, w siedzibie
    REM, drogą elektroniczną i w serwisie internetowym www.rem.pl, zwanym w
    dalszej części Regulaminu – Sklepem Internetowym. Regulamin określa:
    zasady składania i realizacji zamówień; warunki przyjmowania plików do
    druku; warunki reklamacji; prawa i obowiązki Klienta; zakres
    odpowiedzialności Sprzedawcy oraz informacje porządkowe.
  2. Właścicielem Rafał Krzemiński „REM” oraz właścicielem i administratorem Sklepu
    Internetowego działającego pod adresem www.rem.pl jest Rafał Krzemiński
    prowadzący działalność gospodarczą pod firmą RAFAŁ KRZEMIŃSKI “REM” (adres
    prowadzenia działalności gospodarczej i adres do korespondencji: 02-285
    Warszawa, ul. Szyszkowa 19) wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o
    Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez
    ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 5222527561, REGON 015677840,
    adres poczty elektronicznej: biuro@rem.pl, numer telefonu kontaktowego:
    +48 22 868 35 94
  3. Regulamin stanowi integralną część Umowy Sprzedaży i obowiązuje obie strony, jeśli
    nie uzgodnią one na piśmie odmiennych postanowień.
  4. Warunkiem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego
    akceptacja. Klient składając Zamówienie akceptuje treść Regulaminu,
    niezależnie od sposobu złożenia Zamówienia (za pośrednictwem Sklepu
    Internetowego, za pośrednictwem poczty elektronicznej czy też osobiście, w
    siedzibie REM).

 

§ 2. SŁOWNIK

 

  1. SPRZEDAWCA / USŁUGODAWCA – Rafał Krzemiński prowadzący działalność gospodarczą pod
    firmą RAFAŁ KRZEMIŃSKI “REM” (adres miejsca prowadzenia działalności i
    adres do korespondencji: ul. Szyszkowa 19, 02-285 Warszawa) wpisany do
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw
    gospodarki, NIP 5222527561, REGON 015677840, adres poczty elektronicznej:
    biuro@rem.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 22 868 35 94, właściciel
    firmy REM Rafał Krzemiński i Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem
    internetowym www.rem.pl.
  2. KLIENT / USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność
    do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna
    nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, która
    zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  3. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towaru lub Usługi zawierana albo zawarta
    między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, za
    pośrednictwem poczty elektronicznej lub w siedzibie Sprzedawcy.
  4. TOWAR – rzecz ruchoma dostępna w ofercie Sprzedawcy będąca przedmiotem Umowy
    Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, wykonana na podstawie Zamówienia i
    innych szczegółowych uzgodnień pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  5. PROJEKT – skład graficzny (opracowanie graficzne pliku produkcyjnego, stworzenie lub
    modyfikacja Pliku Graficznego, materiału do druku) zgodnie z wytycznymi
    Klienta, obejmujący wszelkie czynności związane z pracą na komputerze i
    stanowiący samodzielny przedmiot Umowy Sprzedaży lub dotyczący realizacji
    Zamówienia złożonego przez Klienta.
  6. ZAMÓWIENIE – złożone w formie pisemnej, elektronicznej lub za pośrednictwem
    Formularza Zamówienia indywidualne zlecenie dotyczące zawarcia Umowy
    Sprzedaży Towaru lub Usługi.
  7. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w
    Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności
    poprzez dodanie Towarów lub Usług do elektronicznego koszyka oraz
    określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  8. PLIK GRAFICZNY – projekt Towaru przygotowany przez Klienta albo przez
    Usługodawcę według wytycznych Klienta.
  9. SKLEP INTERNETOWY – Sklep Internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem
    internetowym: www.rem.pl.
  10. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
    rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  11. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający
    utworzenie Konta.
  12. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem
    podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym
    Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych
    Zamówieniach.
  13. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona
    przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która
    umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne
    otrzymywanie treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje
    o Towarach dostępnych w ofercie Sprzedawcy.
  14. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku
    (Dz.U.2020.1740 .).
  15. KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną spełniający warunki wskazane w art. 221 lub
    3855 Kodeksu Cywilnego.
  16. PISEMNE POTWIERDZENIE/PISMO SPRZEDAWCY/PISMO KLIENTA – podpisane Pismo Sprzedawcy
    lub Klienta, jak również zawarte w wiadomości przesłanej za pomocą poczty
    elektronicznej (e-mail) podpisane, ale bez konieczności opatrzenia go
    bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego
    kwalifikowanego certyfikatu, o którym mowa w art. 78 § 2 Kodeksu
    Cywilnego.
  17. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
    wolnych od pracy.
  18. REGULAMIN – niniejszy regulamin.

 

§ 3.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego i Usługi Elektroniczne dostępne w Sklepie
Internetowym

 

  1. Do korzystania ze Sklepu Internetowego w tym przeglądania asortymentu i
    składania zamówień na Towary, niezbędny jest:

    1. komputer
      lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do sieci Internet i
      zainstalowaną przeglądarką internetową z włączona funkcją zapisu plików
      Cookies oraz obsługi Javascript;
    2. aktywne
      konto poczty elektronicznej (e-mail).
  2. Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego
    zgodnie z prawem, dobrymi obyczajami i jego przeznaczeniem oraz do
    przestrzegania niniejszego Regulaminu.
  3. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która
    mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu Internetowego, w tym w
    szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu
    Internetowego lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o
    charakterze bezprawnym.
  4. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
    odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu
    Internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób
    trzecich lub niekompatybilność Sklepu Internetowego z infrastrukturą
    techniczną Klienta.
  5. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto,
    Formularz Zamówienia oraz Newsletter. Korzystanie z tych Usług
    Elektronicznych przez Usługobiorcę jest nieodpłatne.
  6. Założenie i korzystanie z Konta wymaga rejestracji w Sklepie Internetowym. W tym
    celu należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko
    Usługobiorcy lub nazwę firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod
    pocztowy, miejscowość, kraj), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego
    oraz hasło, zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie
    danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania
    treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych
    drogą elektroniczną oraz do realizacji Zamówień Klienta. W wypadku
    Usługobiorców niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy
    firmy oraz numeru NIP.
  7. Po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym każdorazowe logowanie odbywa
    się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
  8. Korzystanie z Formularza Zamówienia wymaga posiadania aktywnego Konta, ma charakter
    jednorazowy i rozpoczyna się z chwilą dodania pierwszego Towaru do
    elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia
    poprzez Formularz Zamówienia wymaga podania Towaru/ów, ilości Towaru/ów,
    adresu i sposobu dostawy, sposobu płatności oraz kliknięcia pola „składam
    zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Samodzielna modyfikacja wprowadzanych
    danych możliwa jest do chwili zakończenia składania Zamówienia za pomocą
    Formularza Zamówienia, które następuje z chwilą kliknięcia pola „składam
    zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
  9. Korzystanie z Usługi Elektronicznej Newsletter nie wymaga posiadania aktywnego Konta i
    następuje poprzez podanie w polu „Newsletter” adresu poczty elektronicznej
    i kliknięcie pola „>”. Wyboru Usługi Elektronicznej Newsletter można
    dokonać również podczas rejestracji Konta poprzez zaznaczenie
    odpowiedniego checkboxa – aktywacja usługi następuje z chwilą utworzenia
    Konta.
  10. Konto oraz Newsletter są Usługami Elektronicznymi świadczonymi przez czas
    nieokreślony w sposób ciągły. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie
    Usługi Elektronicznej bez wskazania przyczyny poprzez przesłanie
    stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
    biuro@rem.pl lub też pisemnie na adres: ul. Szyszkowa 19, 02-285 Warszawa.
    Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia otrzymania
    oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia), chyba że
    strony ustalą krótszy termin wypowiedzenia.
  11. W przypadku Usługobiorców będących jednocześnie Konsumentami, Usługodawca
    może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, gdy
    Usługobiorca obiektywnie rażąco albo uporczywie narusza Regulamin, w
    szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po
    bezskutecznym co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub
    usunięcia naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa o
    świadczenie Usługi Elektronicznej w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni
    od dnia otrzymania przez Usługodawcę Usługobiorcy oświadczenia woli o jej
    wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
  12. W wypadku Usługobiorców niebędących jednocześnie Konsumentami, Usługodawca może
    wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem
    natychmiastowym i bez wskazywania przyczyny poprzez przesłanie
    Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

 

§ 4. Przyjęcie
Zamówienia i zawarcie Umowy Sprzedaży

 

  1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o produktach dostępnych w asortymencie
    Sprzedawcy, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe
    oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71
    Kodeksu Cywilnego.

2.    Klient może złożyć Zamówienie w następujący sposób:

    1. poprzez Formularz Zamówienia
      dostępny w Sklepie Internetowym;
    2. za pośrednictwem poczty
      elektronicznej (mail) poprzez przesłanie Zamówienia na adresy mail podane
      na stronie internetowej 
      www.rem.pl. Złożenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej jest
      dodatkowo płatne zgodnie z Cennikiem – 
      https://www.rem.pl/kategoria-produktu/dodatkowe-uslugi/ tytułem skompletowania Zamówienia.
  1. Wszystkie wskazane powyżej formy są równoważne. Zamówienie uważa się za złożone z
    chwilą jego podpisania. Zamówienie składane za pośrednictwem Formularza
    Zamówienia dostępnego w Sklepie Internetowym lub za pośrednictwem poczty
    elektronicznej traktowane są jako Zamówienia podpisane. Treść Zamówienia
    wiąże strony po Pisemnym Potwierdzeniu jego przyjęcia przez Sprzedawcę
    oraz nadaniu mu indywidualnego numeru. Datą przyjęcia Zamówienia jest data
    wskazana w Piśmie Sprzedawcy.
  2. Sposób składania Zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia dostępnego w
    Sklepie Internetowym opisano w § 3 ust. 8 Regulaminu. Na poszczególnych
    etapach wypełniania Formularza, Klient określa przedmiot Zamówienia,
    akceptuje jego cenę i czas realizacji Zamówienia, wybiera sposób płatności
    i dostawy oraz ostatecznie potwierdza Zamówienie poprzez kliknięcie pola
    „Kupuję i płacę”. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez
    Klienta, na podany w Formularzu adres poczty elektronicznej, Pisemnego
    Potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę wraz z indywidualnym
    numerem Zamówienia i informacjami składającymi się na treść Umowy
    Sprzedaży.

5.    W przypadku Zamówienia składanego za pośrednictwem poczty elektronicznej

      Sprzedawca przesyła Pisemne Potwierdzenie
przyjęcia Zamówienia na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w
trakcie składania Zamówienia. Przesłana wiadomość stanowi propozycję zawarcia
Umowy Sprzedaży i zawiera informację o:

    1. przedmiocie
      Zamówienia oraz jego numerze;
    2. łącznej
      cenie zamawianych Towarów lub Usług oraz kosztach dostawy;
    3. sposobie
      i terminie zapłaty;
    4. czasie
      realizacji Zamówienia i sposobie dostawy;
  1. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą Pisemnego Potwierdzenia przez Klienta
    warunków Umowy Sprzedaży, o których mowa powyżej.
  2. Wszelkie późniejsze zmiany Zamówienia wymagają Pisemnego Potwierdzenia drugiej
    strony. Jeśli późniejsza zmiana Zamówienia pociągać będzie za sobą
    obowiązek zapłaty kwoty pieniężnej przekraczającej kwotę wskazaną w
    pierwotnym Zamówieniu, Sprzedawca przyjmie Zamówienie do realizacji po
    Pisemnym Potwierdzeniu przez Klienta, że wie o tym obowiązku.
  3. Przed złożeniem Zamówienia, Klient ma prawo zapytać o wycenę, przyszłego, ewentualnego
    Zamówienia. Taka jednorazowa wycena jest wykonywana bezpłatnie i
    obowiązuje przez 3 dni robocze od daty widniejącej w ofercie cenowej –
    daty wysłania maila. Jakakolwiek zmiana w złożonym zapytaniu przez
    Klienta, a dotycząca np.: ilości, użytych materiałów, zastosowania, itp.
    powoduje, że poprzednia oferta cenowa automatycznie staje się nieaktualna.
  4. Klient zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich potrzebnych danych/materiałów
    do realizacji złożonego i potwierdzonego Zamówienia najpóźniej w terminie
    do 14 dni od daty przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, zgodnie z ust. 3
    niniejszego paragrafu. W szczególności, jeśli Towar wykonywany jest według
    projektu Klienta, w tym terminie Klient zobowiązany jest do dostarczenia
    Pliku Graficznego zgodnego ze specyfikacją zamieszczoną na stronie
    internetowej 
    https://www.rem.pl/pomoc-jak-przygotowac-plik/ . Po upływie tego terminu, Zamówienie zostaje anulowane, a
    Klient zostanie obciążony kosztami wykonywanych do tego czasu czynności
    związanych z realizacją Zamówienia. Termin ten nie obowiązuje, jeśli
    strony postanowią inaczej i zostanie to zapisane w Zamówieniu, oraz
    potwierdzone przez Klienta i Sprzedawcę.
  5. Zamówienia niespełniające wymogów określonych niniejszym Regulaminem, nieopłacone,
    pozbawione Plików Graficznych lub zawierające błędne Pliki Graficzne, nie
    będą realizowane i zostaną usunięte w ciągu 30 dni licząc od dnia ich
    złożenia. Niewypełnienie obowiązku zapoznania się z informacjami o produkcie oraz przygotowania pliku zgodnie z wytycznymi dostępnymi w przesłanym linku/na stronie produktu w sklepie internetowym nie zwalnia Klienta z odpowiedzialności za ich poprawne przygotowanie. W przypadku stwierdzenia w pliku nieodpowiednich elementów, zostaną one usunięte, a Klient nie będzie uprawniony do złożenia zasadnej reklamacji z tego tytułu.

    Wyjątek stanowią sytuacje, w których Klient wykupił dodatkową usługę sprawdzania pliku. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany o ewentualnych błędach w przygotowaniu pliku. Należy pamiętać, że sklep internetowy nie ma obowiązku informowania Klienta o błędach w przygotowaniu pliku, jeśli Klient nie wykupił dodatkowej usługi jego sprawdzenia.

  6. Wszelkie Projekty graficzne, naniesienie zmian oraz inne czynności związane z
    realizowaniem złożonego zamówienia będą wykonywane przez Sprzedawcę po
    jego złożeniu i opłaceniu.
  7. Utrwalanie, zabezpieczenia oraz udostępnianie Klientowi treści zawieranej Umowy
    Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na
    stronach internetowych www.rem.pl, poprzez przesłanie Klientowi wiadomości
    za pośrednictwem poczty elektronicznej, o której mowa w ust. 4 i 5
    niniejszego paragrafu, a także dołączenie do przesyłek dowodu zakupu i
    specyfikacji zawartej Umowy Sprzedaży. Wszystkie transakcje rejestrowane
    są w Sklepie Internetowym, a treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo
    utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sprzedawcy.

 

§ 5. Czas
realizacji Zamówienia

 

  1. Czas realizacji Zamówienia:

a)     jest czasem przybliżonym i
orientacyjnym i wynosi od 1 do 14 Dni Roboczych. Czas realizacji konkretnego
złożonego Zamówienia ustalany jest zawsze indywidualnie, określany na chwilę, w
której Klient złożył Zamówienie, a ustalony przez Strony czas realizacji
Zamówienia zostaje Pisemnie Potwierdzony. 

b)    zamówienia złożone za pomocą
naszego sklepu online pod adresem      
https://www.rem.pl/sklep/ przed godziną 10.00 danego
dnia roboczego będą kierowane do realizacji jeszcze tego samego dnia (dotyczy
dni roboczych, nie dotyczy weekendów i świąt). Zamówienia złożone po tej
godzinie i drogą mailową będą kierowane do realizacji w możliwie najkrótszym
czasie, z tym zastrzeżeniem, że pierwszeństwo mają zamówienia składane przez
sklep online.

  1. Czas realizacji Zamówienia liczony jest od momentu ostatecznej
    akceptacji/przesłaniu Pliku Graficznego zgodnego ze specyfikacją
    zamieszczoną na stronie internetowej  https://www.rem.pl/pomoc-jak-przygotowac-plik/ oraz
    po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedawcy całości lub części
    zapłaty dokonanej zgodnie z postanowieniami § 7 Regulaminu, a
    uwzględnionej i zaakceptowanej przez Klienta w składanym Zamówieniu.
  2. Jakiekolwiek późniejsze zmiany w Zamówieniu, wprowadzane przez Klienta, wydłużają
    termin realizacji o czas, w którym one nastąpiły i powodują powstanie
    obowiązku pokrycia przez Klienta kosztów, które Sprzedawca już poniósł
    przystępując do realizacji Zamówienia w zatwierdzonym pierwotnie
    kształcie. Sprzedawca informuje Klienta o powstałych dotychczas kosztach i
    przystępuje do realizacji zmienionego Zamówienia po ich akceptacji przez
    Klienta.
  3. Uzgodniony miedzy stronami czas realizacji Zamówienia lub dostawy może ulec wydłużeniu
    w przypadku wystąpienia przeszkody natury wyższej po przyjęciu Zamówienia
    i za którą Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. Sprzedawca
    niezwłocznie informuje Klienta o zaistnieniu tego rodzaju przeszkody i o
    jej ustąpieniu. Klient może wyznaczyć dodatkowy, odpowiedni termin na
    realizację Zamówienia, a po jego bezskutecznym upływie może odstąpić od
    umowy.

 

§ 6. Pliki
Graficzne, Projekty, wydruki próbne i prawa autorskie

 

  1. Materiały do druku i Pliki Graficzne należy przygotować i dostarczyć w sposób
    obowiązujący w „REM” zgodnie ze specyfikacją zamieszczoną na stronie
    internetowej 
    https://www.rem.pl/pomoc-jak-przygotowac-plik/
  2. Towar realizowany jest według Pliku Graficznego przesłanego przez Klienta a
    wydruki wykonywane są w postaci, w jakiej zostały dostarczone/przesłane
    przez Klienta. Sprzedawca nie dokonuje korekt w otrzymanych od Klienta
    materiałach do druku i Plikach Graficznych. W przypadku Plików Graficznych
    nieodpowiadających specyfikacji zamieszczonej na stronie
    internetowej 
    https://www.rem.pl/pomoc-jak-przygotowac-plik/ Sprzedawca nie może zagwarantować druku wolnego od usterek.
  3. Sprzedawca w ramach usługi dodatkowej na zlecenie Klienta może dokonać sprawdzenia w
    zakresie poprawności przesłanych przez Klienta plików (w celu wskazania
    ewentualnych błędów do poprawy), naniesienie (nanoszenie) poprawek, zmian,
    dodawanie tekstu lub grafiki w przesłanych projektach/plikach i jest to
    dodatkowo płatne zgodnie z Cennikiem – 
    https://www.rem.pl/kategoria-produktu/dodatkowe-uslugi/
  4. Dodatkowe usługi związane z naniesieniem zmian przez Sprzedawcę w Pliku Graficznym
    są płatne według Cennika – 
    https://www.rem.pl/kategoria-produktu/dodatkowe-uslugi/.
  5. Towar może być również zrealizowany według Projektu, którego przygotowanie
    Klient zleci Sprzedawcy. Cena za opracowanie Projektu ustalana jest zawsze
    indywidualnie. Wszelkie zmiany wprowadzane przez Klienta w opracowanym
    Projekcie są dodatkowo płatne. Koszt jednej Tury poprawek jest uzgadniany
    każdorazowo indywidualnie z Klientem. Przez jedną Turę Poprawek należy
    rozumieć dowolną ilość poprawek i zmian zaproponowanych przez Klienta w
    jednej wiadomości e-mail lub podczas jednego spotkania z grafikiem. Za
    turę poprawek uważa się również dodanie przez Klienta jakichkolwiek
    dodatkowych elementów do projektu. Kolejne poprawki, zaproponowane w
    następnej wiadomości lub następnym spotkaniu z grafikiem do Sprzedającego,
    stanowić będą kolejną Turę Poprawek. Wycena jednej Tury Poprawek znajduje
    się w Cenniku – 
    https://www.rem.pl/kategoria-produktu/dodatkowe-uslugi/.
  6. Klient po otrzymaniu każdego Projektu (wstępnego, poprawionego, ostatecznego, itd.)
    jest zobowiązany do sprawdzenia go pod względem merytorycznym, graficznym,
    ortograficznym, oraz zgodności ze złożonym przez niego Zamówieniem. W
    przypadku wadliwego wykonania Projektu, Klient zobowiązany jest wezwać
    Sprzedawcę do dokonania poprawek, wyznaczając odpowiedni termin, nie
    krótszy niż 1 Dzień Roboczy.
  7. Wykonane przez Sprzedawcę Projekty i pliki przetworzone do druku pozostają
    własnością Sprzedawcy i bez jego pisemnej zgody nie mogą być
    wykorzystywane przez Klienta, w tym udostępniane osobom trzecim, w części
    lub w całości. Projekty podlegają ochronie prawnej. Uiszczenie opłaty za
    wykonanie Projektu nie jest równoznaczne z nabyciem autorskich praw
    majątkowych do tego dzieła. Klient chcąc nabyć autorskie prawa majątkowe
    do niego jest obowiązany poinformować o tym Sprzedawcę. Nabycie autorskich
    praw majątkowych do dzieła następuje poprzez zawarcie umowy w formie
    pisemnej w rozumieniu art. 78 Kodeksu Cywilnego.
  8. Autorskie prawa majątkowe do Projektu wykonanego na zlecenie Klienta, w sytuacji gdy
    Klient zrezygnował z realizacji Towaru według tego Projektu pozostają
    własnością Sprzedawcy, a Klient pokrywa jedynie koszt wykazany w
    Zamówieniu jako koszt wykonania Projektu.
  9. Przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę, Klient
    oświadcza, że jest właścicielem praw autorskich do dostarczonych
    materiałów lub posiada stosowne licencje lub zgodę na wykorzystanie przez
    siebie tych materiałów. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w
    przypadku naruszenia przez Klienta praw autorskich, praw własności
    przemysłowej (patentów, znaków Towarowych, wzorów użytkowych i wzorów
    zdobniczych) osób trzecich lub dóbr osobistych.
  10. Sprzedawca nie jest zobowiązany do oceny treści zawartych w przesłanych do druku
    materiałach, może jednak, w przypadku stwierdzenia, że materiały
    dostarczone przez Klienta zawierają, według jego oceny, treści niezgodne z
    prawem, zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami, odmówić wykonania
    Zamówienia.
  11. Klient wyraża zgodę na wykorzystanie Towarów wykonanych przez Sprzedawcę w
    materiałach informacyjnych, w tym w galerii na stronach internetowych
    należących do Sprzedawcy i reklamowych oraz jako próbek możliwości
    technicznych.
  12. Za pisemną zgodą Klienta Sprzedawca może uwidocznić swoje logo na wytworzonym Towarze.
  13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za odstępstwa od pożądanych przez Klienta
    kolorów, jeżeli nie otrzyma od niego wzorca koloru jakim jest cromalin lub
    inny wiarygodny wydruk (proof cyfrowy lub wydruk ze skalibrowanej drukarki
    cyfrowej), który został Pisemnie Potwierdzony przez strony.
  14. Sprzedawca może na życzenie Klienta wykonać i przesłać wydruk próbny w celu
    sprawdzenia przez Klienta ostatecznego wyglądu zamawianego Towaru. Koszt
    wydruku próbnego wskazany jest w Cenniku – 
    https://www.rem.pl/produkt/naklejki-dla-scrapbooking-decoupage-maly-arkusz/
  15. Przy złożeniu powtórnego Zamówienia na druk tego samego Towaru wymagane jest
    powtórne dostarczenie wzoru kolorystycznego. Ze względu na różnorodność
    stosowanych mediów, Sprzedawca może zażądać ponownego Pisemnego
    Potwierdzenia próby kolorystycznej druku.

 

§ 7. Ceny i płatności

 

  1. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych www.rem.pl, Sklepu
    Internetowego i w siedzibie Sprzedawcy zawierają podatek VAT i podawane są
    w złotych polskich; nie zawierają natomiast kosztów dostawy.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach.
    Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na
    Zamówienia już złożone – cena Towaru uwidoczniona w chwili składania
    Zamówienia jest wiążąca dla obu stron i nie ulegnie zmianie.
  3. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    1. gotówką w siedzibie Sprzedawcy;
    2. przelew bankowy w formie przedpłaty na rachunek Sprzedawcy wskazany w
      potwierdzeniu Zamówienia;
    3. płatności elektroniczne i płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl
      lub PayNow.
  1. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
    1.  PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w
      Poznaniu (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186), wpisanej do rejestru
      przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i
      Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
      pod numerem KRS 0000274399, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w
      całości opłacony, NIP: 779-23-08-495, na podstawie Regulaminu usług
      dostępnego na stronie internetowej www.payu.pl 
    2. Dotpay.pl – Dotpay S.A., z
      siedzibą w Krakowie (30-552 Kraków, ul. Wielicka 72), wpisana do rejestru
      przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie,
      Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
      0000296790, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości
      opłacony, NIP 634-26-61-860, na podstawie Regulaminu usług dostępnego na
      stronie internetowej dotpay.pl.
    3. PayNow – mBank S.A. z
      siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 18, 00-850, wpisany do rejestru
      przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st.
      Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
      numerem KRS 0000025237, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP:
      526-021-50-88, o wpłaconym w całości kapitale zakładowym, którego
      wysokość wg stanu na dzień 01.01.2021 r. wynosi 169.468.160 złotych, na
      podstawie Regulaminu usług dostępnego na stronie internetowej
      mbank.net.pl.
  2. Prawo własności wykonanego Towaru należy do Sprzedawcy do czasu otrzymania
    całkowitej zapłaty za wykonany Towar.
  3. Zamówienia, których wartość nie przekracza 500 zł brutto są płatne z góry w formie
    przedpłaty (z wykorzystaniem sposobów wskazanych w ust. 3 lit. a-c), ze
    skutkiem jak w ust. 5 powyżej.
  4. W przypadku Zamówień, których wartość przekracza 500 zł brutto Klient
    obowiązany jest uiścić zaliczkę w wysokości co najmniej 50 % lub innej
    wysokości, jeśli została indywidualnie ustalona przez strony. W razie niewykonania
    umowy z uwagi na przyczynę leżącą po stronie Klienta (np. rezygnacja), z
    zaliczki pokryte zostaną koszty, które Sprzedawca już poniósł przystępując
    do wykonania Towaru.
  5. W przypadku przekroczenia przez Klienta terminu płatności Sprzedawca ma prawo
    naliczania ustawowych odsetek za zwłokę oraz obciążenia kosztami upomnień.
    Zamówienia Klientów, którzy mają płatności przeterminowane o co najmniej
    30 dni, bądź w przeszłości nie regulowali na czas wystawianych przez
    Sprzedawcę faktur, są realizowane wyłącznie po przedpłacie lub uiszczeniu
    gotówką całej wartości Zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo
    nieprzyjęcia kolejnego Zamówienia od Klienta zalegającego z płatnościami.
  6. Akceptacja Regulaminu oznacza wyrażenie zgody przez Klienta na otrzymywanie faktur
    VAT albo paragonów fiskalnych drogą elektroniczną zgodnie z obowiązującymi
    przepisami prawa w tym zakresie, na wskazany przez Klienta adres poczty
    elektronicznej. Faktury VAT albo paragony fiskalne przesyłane drogą
    elektroniczną będą zapisane w formacie PDF. Klient w każdej chwili może
    złożyć oświadczenie o niewyrażeniu zgody na otrzymywanie faktur VAT albo
    paragonów fiskalnych drogą elektroniczną, jednakże złożenie takiego
    oświadczenia po dokonaniu wysyłki Towaru przez Sprzedawcę skutkować będzie
    koniecznością pokrycia przez Klienta kosztów doręczenia faktury albo
    paragonu. Doręczenie faktury albo paragonu nastąpi tym samym sposobem
    dostawy, który wybrano dla dostawy Towaru.

 

§ 8. Koszty,
terminy, i sposoby dostawy

 

1.
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru:

a.
Odbiór
osobisty pod adresem: 02-285 Warszawa, ul. Szyszkowa 19, w Dni Robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00;

b.
Przesyłka
kurierska;

c.
Przesyłka
kurierska paletowa;

  1. Koszty dostawy zależą od sposobu dostawy wybranego przez Klienta, od wartości
    oraz wielkości Zamówienia i podawane są w trakcie składania Zamówienia, a
    także dostępne są w zakładce „Koszty dostawy” na stronach internetowych
    www.rem.pl
  2. W przypadku wyboru przez Klienta osobistego odbioru Towaru, Klient
    zobowiązuje się do odbioru Towaru najpóźniej w terminie 14 dni od daty
    wskazanej w potwierdzeniu Zamówienia jako data jego zrealizowania
    Zamówienia. Po przekroczeniu tego terminu Sprzedawca nie ponosi
    odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenie Towaru (np. zagięcia,
    naderwania) lub utratę przez niego właściwości na skutek składowania (np.
    wynikające z działania promieni słonecznych, wilgotności powietrza).
    Sprzedawca w takiej sytuacji może również wezwać Klienta, w sposób, w jaki
    Zamówienie zostało złożone, do odbioru Towaru w terminie 7 dni od daty
    otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu,
    Sprzedawca jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie
    Towaru. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1m2
    powierzchni magazynowej w mieście siedziby Sprzedawcy naliczanej za każdy
    rozpoczęty miesiąc przechowania.
  3. Towar przeznaczony do wysyłki standardowo pakowany jest w karton lub kopertę.
    Niestandardowy sposób pakowania wykonywany będzie, jeśli Klient dostarczy
    Pisemne Potwierdzenie szczegółowego opisu składania i pakowania po
    uzgodnieniu kosztów takiego pakowania.
  4. Wszystkie przesyłki kurierskie wskazane w § 8 ust. 3 lit b-c są ubezpieczone.
  5. Jeżeli wysyłka Towaru zostaje opóźniona na wniosek lub z winy Klienta to
    przechowanie Towaru odbywa się na koszt i ryzyko Klienta. W takim
    przypadku zawiadomienie o gotowości wysyłki równa się wysyłce.
  6. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klienta z chwilą
    wydania Towaru spedytorowi, przewoźnikowi, firmie kurierskiej lub osobie
    oddelegowanej przez Klienta do odbioru zamówienia. W przypadku Klienta
    będącego Konsumentem ryzyko, o którym mowa w zdaniu pierwszym przechodzi
    tylko wtedy, gdy Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez
    Klienta.
  7. Klient lub osoba odbierająca przesyłkę w jego imieniu, przed odbiorem przesyłki
    ma obowiązek sprawdzenia, czy nie jest ona uszkodzona. W razie
    stwierdzenia jakichkolwiek wad, uszkodzeń należy sporządzić przy kurierze
    protokół szkody i skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +48 22
    868 35 94, lub mailowo:
    biuro@rem.pl.

 

§ 9. Prawo
odstąpienia od umowy przysługujące Konsumentowi

 

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Klientów będących
    Konsumentami.
  2. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem
    przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podania
    przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem:
    1. kosztów dostawy przekraczających koszt najtańszego sposobu dostawy oferowanego
      przez Sprzedawcę – w sytuacji gdy Konsument wybrał sposób dostarczenia
      rzeczy inny, niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę;
    2. bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy.
  1. Termin do odstąpienia od umowy w wykonaniu której następuje wydanie Towaru
    rozpoczyna się od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub
    wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku
    pozostałych umów – termin do odstąpienia od umowy biegnie od dnia jej
    zawarcia.
  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od
    umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, stanowiącym załącznik nr 1
    do niniejszego Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
    oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać również za
    pośrednictwem poczty elektronicznej podając dane niezbędne do
    identyfikacji umowy, której odstąpienie ma dotyczyć (dane osobowe oraz
    numer zamówienia lub umowy), w tej sytuacji Sprzedawca niezwłocznie
    potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu przesyłając wiadomość na
    wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezwartą. Strony
    obowiązane są do zwrotu tego, co wzajemnie świadczyły. Sprzedawca w
    terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwraca
    Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności w sposób, w jaki
    zapłata została dokonana, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób
    zwrotu.
  4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych od Konsumenta płatności do
    chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia Sprzedawcy przez
    Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
    nastąpi wcześniej.
  5. Klient ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy przedmiot umowy nie później niż 14 dnia od
    dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy
    odesłanie rzeczy przed jego upływem. Bezpośredni koszt zwrotu rzeczy
    ponosi Klient. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości
    rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza
    konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na
    odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38
    ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2020.287), w
    szczególności w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia
    jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta
    służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  7. Powyższe uregulowania nie ograniczają praw Konsumentów wynikających z ustawy o
    prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2020.287) oraz z Kodeksu
    Cywilnego.

 

§ 10.
Postępowanie reklamacyjne

 

1.    Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar wolny od wad.

2.   W przypadku umów zawieranych z Konsumentami,
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową na zasadach
określonych w rozdziale 5a Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.; dalej jako: „ustawa o prawach
konsumenta”).
3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za brak
zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w
ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z
umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru,
istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub
domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru, lub charakterem braku
zgodności Towaru z umową.

4.    Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę
rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem sześciu lat, licząc
od dnia stwierdzenia wady.

5.     Towar jest zgodny z umową, jeżeli :

a.      zgodne z umową pozostają w
szczególności jego: opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność,
interoperacyjność i dostępność aktualizacji;

b.      zgodne z umową pozostają w
szczególności jego: przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny
konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili
zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował;

c.       nadaje się do celów, do których
zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących
przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

d.   występuje w takiej ilości i ma
takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Towarów z
elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe
dla Towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc
pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez
przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu,
w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:


i.
nie wiedział o
danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,

                                                 ii.
przed
zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem
warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w
porównywalny sposób,


iii.
publiczne
zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;

e.      został dostarczany z opakowaniem,
akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie
oczekiwać;

f.       jest takiej samej jakości jak
próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem
umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.

6.    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową w zakresie, o którym mowa w
ust. 5 powyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został
wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności
z umową określonych w ust. 5 powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował
brak konkretnej cechy Towaru.

7.    Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsumentowi przysługuje prawo jego naprawy lub wymiany.

8.   Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany
przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy,
może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.

9. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową, wartość Towaru zgodnego z umową oraz
nadmierne niedogodności dla Konsumenta lub Sprzedawcy o uprawnieniach
konsumenta, powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z
umową.

10.  Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył.

11. Sprzedawca ponosi koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów.

12. Konsument ma obowiązek udostępnienia przedsiębiorcy Towaru podlegającego naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od konsumenta Towar na swój koszt.

13. Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z umową, Sprzedawca demontuje Towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie
tych czynności na swój koszt.

14. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.

15.
Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć  świadczenie
o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

a.    Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z
umową zgodnie z art. 43d ust. 2 ustawy o prawach konsumenta;

b.    Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową
zgodnie z art. 43d ust. 4-6 ustawy o prawach Konsumenta;

c.     brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że
Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;

d.    brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że
uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania
ze środków ochrony określonych w art. 43d ustawy o prawach Konsumenta;

e.
z oświadczenia Sprzedawcy lub
okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową
w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

16.
Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową.

17.
Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o
obniżeniu ceny.

18.
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową jest istotny.

19.
Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie umowy Konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w
odniesieniu do innych Towarów nabytych przez konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi
z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się
zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z umową.

20.
W razie odstąpienia od umowy Konsument ma obowiązek niezwłocznie zwrotu Towaru przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.

21.
Przedsiębiorca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi kosztami.

22.
Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności Towaru z umową, ma obowiązek na koszt
Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar na adres Sprzedawcy. W celu skorzystania z
bezpłatnej przesyłki za pomocą kuriera prosimy o kontakt z  Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w
godzinach 8:00 – 16:00, e-mailowo  pod
adresem mailowym      : biuro@rem.pl lub telefonicznie
pod numerem telefonu       :
 515 150 488.

23.
W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, Konsumenci proszeni są o dołączenie opisu niezgodności Towaru z umową.

24.
W przypadku umów zawieranych z Konsumentami, których przedmiotem są treści lub usługi cyfrowe,
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową na zasadach
określonych w rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.

25.
Sprzedawca dostarcza Konsumentowi treść cyfrową lub usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba że strony postanowiły inaczej.

26.
Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie
dostępu do treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi
lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie
w tym celu, lub gdy Konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.

27.
Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Konsument lub fizyczne lub wirtualne urządzenie,
które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.

28.
Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Konsument wzywa go do ich dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument
może odstąpić od umowy.

29.
 Konsument może odstąpić od umowy bez wzywania
do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:

a.    z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie
wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej;

b.    Konsument i Przedsiębiorca uzgodnili lub z
okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia
treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla konsumenta, a
przedsiębiorca nie dostarczył ich w tym terminie.

30.
 Ciężar dowodu dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej spoczywa na Sprzedawcy.

31.
W razie odstąpienia przez konsumenta od umowy przepis art. 43o ustawy o prawach konsumenta stosuje się
odpowiednio.

32.
Postawień ust. 26-32 nie stosuje się w przypadku, gdy umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za
pośrednictwem materialnego nośnika.

33.
Treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są zgodne z umową, jeżeli

a.    zgodne z umową pozostają w szczególności ich opis,
rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność,
interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;

b.    zgodne z umową pozostają w szczególności ich przydatność
do szczególnego celu, do którego są potrzebne konsumentowi, o którym konsument
powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który
przedsiębiorca zaakceptował;

c.     nadają się do celów, w których zazwyczaj korzysta się
z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem
obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

d.    występują w takiej ilości i mają takie cechy, w tym
funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są
typowe dla treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju i których konsument
może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników
prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na
etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:


i.
nie wiedział o danym publicznym
zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,


ii.
przed zawarciem umowy publiczne
zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich
publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,


iii.
publiczne zapewnienie nie miało
wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;

e.    zostały dostarczane z akcesoriami i instrukcjami,
których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;

f.      są zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które
zostały udostępnione Konsumentowi przez Sprzedawcę przed zawarciem umowy.

34.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił
się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności treści
cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od
chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich
dostarczenia.

35.
 Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową określonego w ust. 35 powyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił.

36.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z
umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej
lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się
ujawnił.

37.
 Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Konsument
może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.

38.
Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli
doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

39.
Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz
wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową.

40.
Sprzedawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową,
i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter
oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Sprzedawca.

41. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z
umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od
umowy, gdy:

a.    doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do
art. 43m ust. 2 i 3 ustawy o prawach konsumenta;

b.    Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej do zgodności z umową zgodnie z art. 43m ust. 4 ustawy o prawach
konsumenta;

c.     brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z
umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca a próbował doprowadzić treść cyfrową
lub usługę cyfrową do zgodności z umową;

d.    brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z
umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od
umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m
ustawy o prawach konsumenta;

e.    z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie
wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z
umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

42. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do
ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
zgodnych z umową. Jeżeli umowa stanowi, że treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są
dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy
uwzględnić czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa pozostawały
niezgodne z umową.

43. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść
cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak
zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny.
Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową
jest istotny.

44.
 Po odstąpieniu od umowy Sprzedawca nie może wykorzystywać treści innych niż
dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez konsumenta w trakcie korzystania
z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczonych przez przedsiębiorcę, z
wyjątkiem treści, które:

a.    są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub
usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy;

b.    dotyczą wyłącznie aktywności konsumenta w trakcie
korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, które stanowiły przedmiot
umowy;

c.     zostały połączone przez przedsiębiorcę z innymi danymi
i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności;

d.    zostały wytworzone przez konsumenta wspólnie z innymi
konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać.

45.
Sprzedawca udostępnia Konsumentowi na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści wytworzone lub dostarczone przez konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej,
inne niż dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w ust. 47 powyżej.

46.
Sprzedawca może żądać zwrotu nośnika materialnego, na którym dostarczył treść cyfrową, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Konsument ma obowiązek
niezwłocznie zwrócić nośnik na koszt przedsiębiorcy.

47.
Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa były
niezgodne z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy konsument z nich
faktycznie korzystał.

48.
Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej treści lub usłudze cyfrowej
niezgodnej z umową oraz treści cyfrowej lub usłudze cyfrowej, których obowiązek
dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.

49.
Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu konsumentowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.

50.
Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla
niego z żadnymi kosztami.

51.
 Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności Towaru z umową, której przedmiotem są treści lub usługi cyfrowe, może zgłosić reklamację: pisemnie na adres Sprzedawcy,
e-mailowo  pod adresem mailowym    : biuro@rem.pl lub telefonicznie pod numerem
telefonu     :
 515 150 488 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00).

52.
W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, Konsumenci proszeni są o dołączenie opisu niezgodności Towaru z umową.

53.
Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta co do niezgodności Towaru z umową, w tym niezgodności Towaru stanowiącego treść lub usługę elektroniczną.

54.  

55. Klient lub osoba odbierająca Towar w jego imieniu, niezwłocznie po otrzymaniu (osobistym odebraniu) Towaru (wszelkich materiałów – także tych w formie elektronicznej – zrealizowanego
Zamówienia) jest proszony  o sprawdzenie go/ich pod względem ilości, usterek/braków, cech/jakości. Sprzedawca prosi o niezwłoczne reklamowanie oczywistych braków.

56. Wszelkie reklamacje kolorystyczne
będą rozpatrywane na podstawie wzorów kolorystycznych pisemnie zaakceptowanych
przez Klienta i przyjętych do druku przez Sprzedawcę. Przyjęcie do druku
Sprzedawca potwierdza odciśnięciem pieczęci na wzorcu kolorystycznym. Jeżeli
materiały zostały odesłane na wyraźny wniosek Klienta, Klient jest zobowiązany
do odesłania wzorów kolorystycznych i na tej podstawie będzie rozpatrywana
reklamacja. Sprzedawca zawsze poleca wykonanie wydruku próbnego, celem
porównania otrzymanego wydruku z zamierzonym przez Klienta składającego
Zamówienie.

57. We wszystkich metodach drukowania –
reklamacji nie podlegają nieznaczne odchylenia od zatwierdzonego przez Klienta
wzorca kolorystycznego. To samo odnosi się do porównania odbitek próbnych z
drukiem nakładu.

58. W przypadku druku na powierzonych
materiałach, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za stopień ich
przydatności. Jeżeli materiał dostarczony przez Klienta nie nadaje się do
prawidłowego wykonania Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o tym
Klienta.

59. Sprzedawca nie ponosi
odpowiedzialności za uszkodzenia i wady Towaru powstałe w wyniku jego
użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, samodzielnego montażu lub
przetwarzania dokonanego przez Klienta lub osoby trzecie.

60. Odpowiedzialność Sprzedawcy z
tytułu rękojmi wobec Klienta niebędącego Konsumentem jest wyłączona zgodnie z
art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.

61. Powyższe uregulowania nie
ograniczają praw Klientów, będących Konsumentami, wynikających z ustawy o
prawach konsumenta oraz z Kodeksu Cywilnego.

 

§ 11. Dane
osobowe

  1. Administratorem
    danych osobowych Klienta przekazanych przy rejestracji konta lub złożeniu
    zamówienia (w tym: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy)
    jest Rafał Krzemiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą RAFAŁ
    KRZEMIŃSKI “REM” (02-285 Warszawa, ul. Szyszkowa 19)
  2. Dane
    osobowe podane przy zakładaniu konta, a następnie składaniu zamówienia
    przetwarzane będą w celach:

    1. realizacji
      i obsługi zamówień na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który
      wskazuje, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której
      stroną jest Klient, którego dane dotyczą,
    2. podjęcia
      działań na żądanie Klienta, którego dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
    3. ustalenia,
      obrony i dochodzenia roszczeń oraz statystycznych na podstawie art. 6
      ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadnionych interesów realizowanych
      przez Administratora.
    4. w
      przypadku wyrażenia zgód na marketing dane są przetwarzane również w
      celach marketingowych (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a
      RODO czyli zgoda Klienta).
  3. Odbiorcą
    danych osobowych będą podmioty współpracujące z Administratorem, które
    wspierają go w czynnościach świadcząc usługi: administracyjne,
    marketingowe, informatyczne (w tym udostępniając stosowne oprogramowania
    wykorzystywane przy realizacji zamówienia), dostawcy zamówień złożonych w
    sklepie internetowym, płatności.
  4. Administrator
    nie zamierza przekazywać danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  5. Dane
    osobowe podane w celu realizacji i obsługi zamówienia będą przechowywane
    do upływu okresów przedawnień roszczeń wynikających ze zrealizowanych
    zamówień, a dane przetwarzane w celach marketingowych – do czasu wycofania
    zgód lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec ich wykorzystywania.
  6. Klientowi
    przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich
    sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do
    przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym
    momencie co nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego
    dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W przypadku uznania, że
    doszło do naruszenia danych osobowych Klientowi przysługuje prawo
    wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą w
    Warszawie.
  7. Wszystkie
    zgody są dobrowolne. Każdą ze zgód Klient może wyrazić na etapie
    zakładania konta w Sklepie internetowym, jak i później w ustawieniach
    swojego profilu lub ustawieniach przeglądarki.
  8. Szczegóły
    przetwarzania danych znajdują się na stronie sklepu w Polityce
    Prywatności.

§ 12.
Postanowienia końcowe

  1. Językiem,
    w którym zawierane są Umowy Sprzedaży, jest język polski.
  2. Sprzedawca
    zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn
    (np. zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw; zmiany
    zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych, zmiany
    adresu Sprzedawcy) – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację
    postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden
    sposób naruszać praw nabytych Klientów będących jednocześnie Konsumentami
    i korzystających ze Sklepu Internetowego lub zawierających Umowy Sprzedaży
    przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zmiany Regulaminu nie
    będą miały wpływu na już złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub
    wykonane Umowy Sprzedaży.
  3. Zmiany
    Regulaminu obowiązują od dnia ich opublikowania na stronach internetowych
    www.rem.pl oraz udostępnienia w siedzibie Sprzedawcy i mają zastosowanie
    do Umów Sprzedaży zawieranych po tej dacie.
  4. W
    sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
    przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego,
    ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
    (Dz.U.2020.344.), a także ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
    konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).).
  5. Spory
    powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem w pierwszej kolejności
    rozwiązywane będą polubownie. Strony mają 21 dni na rozwiązanie sporu w
    sposób polubowny, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu sprawa może
    zostać skierowana do sądu powszechnego. Spory z Klientem będącym
    jednocześnie Konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym.
    Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie
    Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
    Sprzedawcy.

 

 

Załącznik nr 1

Wzór
formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten
należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)

Adresat: RAFAŁ
KRZEMIŃSKI “REM”
 (adres do korespondencji: 02-285 Warszawa, ul.
Szyszkowa 19, adres poczty elektronicznej: biuro@rem.pl, numer telefonu
kontaktowego: +48 22 868 35 94

Ja/My(*)
niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o
dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie
następującej usługi(*)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Data zawarcia
umowy(*)/odbioru(*):

Imię i
nazwisko konsumenta(-ów):

Adres
konsumenta(-ów):

Podpis
konsumenta(-ów)
 (tylko
jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

Data:

(*)
Niepotrzebne skreślić.

O procedurach
odstąpienia od umowy i reklamacji więcej dowiesz się na stronie : 
https://rem.pl/reklamacja/

 


 [RSW1]Do
uzupełnienia data wejścia w życie nowego Regulaminu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Zapisz koszyk
Udostępnij link do koszyka

Sklep dla poprawnego działania używa "cookie".
Nasza Polityka Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close