Śledzenie przesyłki

Śledzenie przesyłki ; jak zalogować się na swoje konto w Reklamowym Sklepie Internetowym.

Zalogować się do konta użytkownika można na przykład po uprzedniej rejestracji przy składaniu pierwszego zamówienia. Można też poprosić nas mailowo : biuro@rem.pl o rejestrację podając dane w postaci imienia, nazwiska, adresu, danych do ewentualnej faktury, danych do wysyłki i koniecznie numeru telefonu pod którym będzie się można kontaktować w razie jakichkolwiek pytań.

Samo logowanie jest dość proste, można to zrobić wpisując adres internetowy : http://remsklep.pl/logowanie lub klikając na dowolnej stronie sklepu, w prawym górnym rogu ekranu ZALOGUJ SIĘ (co obrazuje obrazek poniżej).

Zaloguj sie na swoje konto w Reklamowy Sklep Internetowy. REMSKLEP.pl

Jeśli nie masz jeszcze konta wpisz adres e-mail po stronie lewej STWÓRZ KONTO. Jeśli posiadasz już u nas w sklepie swoje konto –  JUŻ ZAREJESTROWANY – wpisz po prawej swój mail i hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła kliknij na NIE PAMIĘTASZ HASŁA , wówczas na twój mail, który podałeś przy rejestracji przyjdzie instrukcja co masz dalej robić. Zawsze też możesz napisać do nas i poprosić o zresetowanie hasła podając dane konta abyśmy mogli je zidentyfikować w naszym systemie.

Po zalogowaniu otrzymasz widok jak poniżej.

Logowanie na konto w Reklamowy Sklep Internetowy

Teraz wystarczy kliknąć na HISTORIA I SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ , wówczas zobaczysz to co na rysunku poniżej. W tej sekcji możesz również zmieniać, dodawać i kasować wszelkie swoje dane. Widzisz również tzw “status zamówienia” np.: OCZEKIWANIE NA PŁATNOŚĆ PRZELEWEM BANKOWYM

Status zamówienia w Reklamowy Sklep Internetowy

Jak widać na rysunku powyżej, dokładnie sam możesz przeglądać wszystkie złożone przez Ciebie zamówienia i w dowolnym momencie czytać ich szczegóły lub je po prostu ponowić przez jedno kliknięcie w ZAMÓW.

Teraz klikamy w SZCZEGÓŁY . Pojawi się nam kolejna strona.

Reklamowy Sklep Internetowy , szczegóły zamówienia przez internet

Po kliknięciu …..

Jak znależć numer śledzenia paczki DPD

W ten sposób po zalogowaniu się na swoje konto w Reklamowy Sklep Internetowy, znajdziesz numer śledzenia, który wpisując na stronie https://www.dpd.com.pl/  będziesz mógł sprawdzić gdzie znajduje się Twoja paczka.

UWAGA ! :

Pragniemy poinformować, że firma kurierska DPD, po odebraniu od nas przesyłki (następuje to w każdy dzień roboczy po godzinie 15.00) wysyła informację na zarejestrowany przez klienta mail. Zawiera on wszelkie niezbędne informacje dotyczące nadanej przez nas przesyłki, oraz to co najważniejsze namiary na kuriera który tę paczkę dostarczy wraz z podaniem przewidywanej daty i godziny. Wszystko jest automatyczne, więc właściwie wystarczy poczekać na maila 🙂

Jeśli masz jakieś pytania zapraszamy do kontaktu :

telefonicznie : 22 868 35 94, 515 150 488, 724 128 473

mailowo : biuro@rem.pl

 

Podziel się na:
  • RSS
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • email
  • PDF
  • Dodaj do ulubionych
  • Gadu-Gadu Live
  • Blip
  • Drukuj
  • Blogger.com
  • Poleć