Jak złożyć zamówienie ?

Jak złożyć zamówienie, aby szybko zostało zrealizowane ?

To tylko nasz sklep online !

Reklamowy Sklep Internetowy, rem pracownia reklam

Jak złożyć zamówienie, jeśli nie zależy mi na czasie realizacji ?

Spokojnie można napisać do nas mailaZłóż zamówienie mailem. REM pracownia reklam

Nie zapomnij dodać opisu, pliku oraz koniecznie numeru telefonu !
 

PAMIĘTAJ: zawsze zrealizowane zamówienie możesz osobiście i bezpłatnie odebrać w naszym biurze.

 – KLIKNIJ TUTAJ i zobacz lokalizację naszego biura na mapie –

 

 


  • ZAMÓWIENIE INTERNETOWE – SKLEP ONLINE  ( najszybsza opcja ) 

    klient wybiera  produkt/usługę, składa zamówienie przez koszyk, opłaca za pomocą szybkiej i bezpiecznej płatności przez internet za pomocą platformy PayU. Może również wybrać tradycyjny przelew jednak to wydłuży czas realizacji zamówienia (czekamy aż środki zaksięgują się na naszym koncie). W razie potrzeby dodaje dodatkowe opisy do załączonych w zamówieniu plików. My po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy automatycznie z systemu – drogą mailową – kolejne etapy jego realizacji, lub kontaktujemy się z klientem na podany adres mailowy/telefoniczny w przypadku jakichkolwiek nieścisłości.  Jeśli takowych nie ma ..pozostaje realizacja i odbiór osobisty lub dostawa kurierem pod wskazany adres, zrealizowanego zamówienia.

 

  • ZLECENIA za pomocą wysłanego maila 

    na podstawie informacji (zapytania) otrzymanych od klienta przesyłamy wycenę mailem do akceptacji, wraz z ewentualnymi naszymi sugestiami co do realizacji przedmiotu (dzieła) zamówienia. Po jej otrzymaniu wystawiamy na podane przez klienta dane zamówienie internetowe (wysyłamy link do palatformy płatniczej PayU), na podstawie którego klient dokonuje płatności. Wpłacona kwota jest bowiem podstawą do realizacji złożonego zamówienia w tym wykonania wstępnego opracowania graficznego pliku produkcyjnego. Faktura VAT zostaje wysłana drogą mailową, ewentualnie na prośbę klienta można ją odebrać w formie papierowej, bezpośrednio w siedzibie naszej firmy. Dostawa następuje poprzez firmę kurierską pod wskazany w zamówieniu adres (płatne dodatkowo). Klient może również bezpłatnie odebrać zlecenie w siedzibie naszej firmy. Czas i data realizacji zamówienia zostaje ustalona i podana w treści maila.

ZAWSZE W DOWOLNYM MOMENCIE – po złożeniu zamówienia klient ma możliwość przez internet zalogowania się do naszego systemu on-line i sprawdzenia swojego zamówienia, oraz postępów w jego realizacji. Może również edytować swoje dane. Wszelkie informacje o zmianie statusu zamówienia, lub zakończeniu jego realizacji wysyłane są automatycznie drogą mailową.

Prosimy również o zapoznanie się z regulaminem obowiązującym w naszej firmie, a dotyczącym reszty opłat i postanowień związanych ze składaniem i realizacją złożonego przez klienta zamówienia.  Abyśmy mogli poprawnie zrealizować złożone zamówienie, warto również zapoznać się z działem : Jak poprawnie przygotować plik ? Są tam zawarte wszelkie informacje, potrzebne do prawidłowego wykonania pliku produkcyjnego przez grafika.

Realizacja złożonego zamówienia następuje po ostatecznej akceptacji/przesłaniu przez klienta (zamawiającego) pliku produkcyjnego zgodnie z obowiązującą w firmie REM specyfikacją takowego pliku a zamieszczoną na naszych stronach internetowych, oraz po wpłacie całości ustalonej jako zapłatę za wykonanie zleconej usługi (dzieła), a uwzględnionej i zaakceptowanej przez klienta w składanym zamówieniu. Dopiero od tego momentu liczony jest czas realizacji.

Zamówienia zaakceptowane przez klienta (zamawiającego) do godziny 10.00 w dniu roboczym są kierowane do realizacji jeszcze tego samego dnia roboczego, wszystkie inne kierujemy do realizacji w miarę możliwości technicznych jak najszybciej, nie później jednak niż w następnym dniu roboczym. Jest to podyktowane cyklem produkcyjnym wdrożonym w naszej firmie.

Przypominamy że : istnieje możliwość bezpośredniego opłacenia zamówienia w siedzibie naszej firmy (gotówka, karta płatnicza, obsługujemy również płatności zbliżeniowe).

Czas realizacji jest to czas potrzebny do realizacji złożonego zamówienia.

Jeśli w ciągu 14 dni od daty wysłania maila do klienta nie otrzymamy odpowiedzi zwrotnej, niezatwierdzone zamówienie zostaje automatycznie anulowane (chyba że strony ustaliły inaczej, np klient poinformował nas że dopiero po powrocie z wyjazdu będzie kontynuował realizację złożonego zamówienia).

Posted in: Pytania, odpowiedzi

Zadzwoń
Jak dojechać