Jak złożyć zamówienie ?

Jak złożyć zamówienie ?

Możesz to zrobić na 3 sposoby !!!!

Reklamowy Sklep Internetowy, rem pracownia reklam
Płatność tradycyjnym przelewem, lub przez internet (PayU, Blik, Karta ) – dostawa firmą kurierską !!
Instrukcja obsługi:  “Jak złożyć zamówienie” znajduje się TUTAJ
– – –
Złóż zamówienie mailem. REM pracownia reklam
Nie zapomnij dodać opisu, pliku oraz koniecznie numeru telefonu !
 
…. ewentualnie jeśli masz czas :

 

Złóż zamówienie bezpośrednio w siedzibie naszej firmy w Warszawie, na ul.Szyszkowej 19. REM pracownia reklam, drukarnia wielkoformatowa Warszawa.

 – kliknij tutaj i zobacz na mapie –


 


  • ZLECENIA INTERNETOWE  – mail 

    na podstawie informacji (zapytania) otrzymanych od klienta przesyłamy wycenę mailem do akceptacji, wraz z ewentualnymi naszymi sugestiami co do realizacji przedmiotu (dzieła) zamówienia. Po jej otrzymaniu wystawiamy na podane przez klienta dane zamówienie internetowe, na podstawie którego klient dokonuje płatności. Wpłacona kwota jest bowiem podstawą do realizacji złożonego zamówienia w tym wykonania wstępnego opracowania graficznego pliku produkcyjnego. Faktura VAT zostaje wysłana drogą mailową, ewentualnie na prośbę klienta można ją odebrać w formie papierowej, bezpośrednio w siedzibie naszej firmy. Dostawa następuje poprzez firmę kurierską pod wskazany w zamówieniu adres (płatne dodatkowo). Klient może również bezpłatnie odebrać zlecenie w siedzibie naszej firmy. Czas i data realizacji zamówienia zostaje ustalona i podana w treści maila.

  • ZAMÓWIENIE INTERNETOWE – SKLEP ONLINE  ( najszybsza opcja ) 

    klient wybiera  produkt/usługę, składa zamówienie przez koszyk, opłaca za pomocą dogodnej płatności (PayU, Blik, karta), lub przelewem tradycyjnym, w razie potrzeby dodaje dodatkowe opisy do załączonych w zamówieniu plików. My po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy automatycznie z systemu – drogą mailową – kolejne etapy jego realizacji, lub kontaktujemy się z klientem na podany adres mailowy/telefoniczny w przypadku jakichkolwiek nieścisłości. Jeśli takowych nie ma ..pozostaje realizacja i odbiór osobisty lub dostawa kurierem pod wskazany adres, zrealizowanego zamówienia. Obrazkowa instrukcja obsługi znajduje się TUTAJ.

  • ZLECENIA OSOBISTE

    złożone w siedzibie naszej firmy. Wówczas przedstawiamy kosztorys, doradzamy, ustalamy szczegóły i możliwości, pokazujemy dostępne próbki wykonanych prac i materiałów, a po akceptacji pobieramy zadatek w wysokości co najmniej 50 % kwoty zamówienia (reszta sumy płatna przy odbiorze), lub całą kwotę w przypadku zamówień poniżej 600 zł brutto , następnie przystępujemy do realizacji zamówienia (zostaje ono złożone w naszym systemie on-line). Istnieje możliwość odpłatnej dostawy kurierem, bądź bezpłatny odbiór osobisty. Czas i data realizacji zlecenia zostaje ustalona i podana w druku zamówienia. Klient drogą mailową (z naszego systemu on-line) informowany jest o postępach realizacji zamówienia.

ZAWSZE W DOWOLNYM MOMENCIE – po złożeniu zamówienia klient ma możliwość przez internet zalogowania się do naszego systemu on-line i sprawdzenia swojego zamówienia, oraz postępów w jego realizacji ! Może również edytować swoje dane. Wszelkie informacje o zmianie statusu zamówienia, lub zakończeniu jego realizacji wysyłane są automatycznie drogą mailową.

Jeśli posiadacie Państwo gotowy projekt prosimy o przesłanie go mailem,

lub poprzez serwisy (więcej informacji na stronie http://www.rem.pl/kontakt)

Prosimy również o zapoznanie się z regulaminem obowiązującym w naszej firmie, a dotyczącym reszty opłat i postanowień związanych ze składaniem i realizacją złożonego przez klienta zamówienia.  Abyśmy mogli poprawnie zrealizować złożone zamówienie, warto również zapoznać się z działem : Jak poprawnie przygotować plik ? Są tam zawarte wszelkie informacje, potrzebne do prawidłowego wykonania pliku produkcyjnego przez grafika.

Realizacja złożonego zamówienia następuje po ostatecznej akceptacji/przesłaniu przez klienta (zamawiającego) pliku produkcyjnego zgodnie z obowiązującą w firmie REM specyfikacją takowego pliku a zamieszczoną na naszych stronach internetowych, oraz po wpłacie całości ustalonej jako zapłatę za wykonanie zleconej usługi (dzieła), a uwzględnionej i zaakceptowanej przez klienta w składanym zamówieniu. Dopiero od tego momentu liczony jest czas realizacji.

Zamówienia zaakceptowane przez klienta (zamawiającego) do godziny 11.00 w dniu roboczym są kierowane do realizacji jeszcze tego samego dnia roboczego, wszystkie inne kierujemy do realizacji w miarę możliwości technicznych jak najszybciej, nie później jednak niż w następnym dniu roboczym. Jest to podyktowane cyklem produkcyjnym wdrożonym w naszej firmie.

Przypominamy że : istnieje możliwość bezpośredniego opłacenia zamówienia w siedzibie naszej firmy (gotówka, karta płatnicza, obsługujemy również płatności zbliżeniowe).

Czas realizacji jest to czas potrzebny do realizacji złożonego zamówienia.

Jeśli w ciągu 14 dni od daty wysłania maila do klienta nie otrzymamy odpowiedzi zwrotnej, niezatwierdzone zamówienie zostaje automatycznie anulowane (chyba że strony ustaliły inaczej, np klient poinformował nas że dopiero po powrocie z wyjazdu będzie kontynuował realizację złożonego zamówienia).

Posted in: Pytania, odpowiedzi

Podziel się na:
  • RSS
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • email
  • PDF
  • Dodaj do ulubionych
  • Gadu-Gadu Live
  • Blip
  • Drukuj
  • Blogger.com
  • Poleć