Jak złożyć zamówienie – REM pracownia reklam
Jak złożyć zamówienie – krok po kroku.
Zapraszamy do obejrzenia filmiku na Youtube : kliknij tutaj
Wersja opisowa poniżej.
- Wchodzimy na stronę www.rem.pl
- Przewijamy stronę w dół wybierając produkt który nas interesuje. W przykładzie chcemy zamówić 200 sztuk naklejek o rozmiarze 5 x 5 cm na białej folii samoprzylepnej. Wybieramy więc produkt „naklejki samoprzylepne”
- po kliknięciu w produkt przejdziemy do kolejnej strony z wyborem różnych folii samoprzylepnych:
- Przewijamy stronę w dół i wybieramy rodzaj folii jaka nas interesuje. W tym przykładzie wybierzemy folię białą.
- W następnym kroku skorzystamy z kalkulatora aby dowiedzieć się ile arkuszy naklejek należy zamówić. Naklejki są drukowane na arkuszach o wymiarach 95 x 45 cm, lub 45 x 90 cm (w zależności od wybranej folii) Kalkulator powie nam ile naklejek zostanie nadrukowanych na każdym arkuszu. Wymiary naklejek należy podać w „UWAGI DO ZAMÓWIENIA” w końcowej fazie, a najlepiej załączając plik w skali 1:1 , lub w jego opisie podać te wymiary.
- W naszym przykładzie potrzebujemy 200 sztuk naklejek, natomiast na jednym arkuszu zmieści się ich 136 sztuk. Musimy więc zamówić 2 arkusze. Obrazek poniżej ilustruje wynik działania po wpisaniu i wciśnięciu „WYLICZ”.
- Następnie musimy jeszcze wybrać czy naklejki mają zostać nadrukowane na folii matowej czy błyszczącej, oraz czy mają zostać wykonane w technologii solwentowej czy UV Led.
Następnym krokiem jest wpisanie uwag do zamówienia – podajemy tutaj wymiary naklejki oraz kształt w jakiej ma zostać wycięta. Podanie tych informacji znacznie przyspieszy realizację zamówienia. Na końcu wpisujemy liczby arkuszy które zamawiamy i przechodzimy do następnego kroku przyciskiem „dodaj do koszyka”
- Strona przekieruje nas do Twojego koszyka. Z tego miejsca możemy zamówić kolejny produkt wciskając przycisk „kontynuuj zakupy”, Sprawdzić nasze zamówienie, wpisać kod rabatowy oraz wybrać sposób odbioru zamówienia. Gdy wszystko się zgadza wciskamy przycisk „przejdź do kasy”
- W następnym kroku uzupełniamy dane po lewej stronie – pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe (podając dane firmowe wystawimy Fakturę VAT, jeśli ich nie podasz otrzymasz paragon ), następnie po prawej stronie wybieramy sposób płatności, akceptujemy regulamin i przechodzimy dalej przyciskiem „kupuję i płacę”.
- Jeśli wybraliśmy szybki przelew przez PayU strona przekieruje nas na bezpieczną stronę do dokonania płatności przez internet. Możemy wybrać tam opcję płatności blikiem, przelewem bankowym lub kartą płatniczą, itp. Po wykonaniu płatności w ten sposób natychmiast w naszym systemie zostanie ona odnotowana a tym samym przystąpimy od razu do realizacji Twojego zamówienia , jeśli wybierzesz jednak ” ZWYKŁY PRZELEW” będziemy czekali na jego zaksięgowanie na naszym koncie bankowym (zazwyczaj trwa to 1-2 dni robocze) dopiero wówczas zamówienie skierowane zostanie do realizacji.
– – – – – –
Jeśli masz jakieś pytania zapraszamy do kontaktu bezpośredniego
– mail, telefon, wideorozmowa – namiary znajdziesz w dziale KONTAKT.