Błąd podczas składania zamówienia lub płatności, co robić ?

Jeśli podczas składania zamówienia pojawi się błąd, zawiesi się przeglądarka, stracisz połączenie z internetem, zrestartuje się komputer, itp. bez problemu możesz złożyć zamówienie ponownie.

Jeśli właśnie płaciłeś przez PayU, po prostu kliknij na Anuluj.

PAMIĘTAJ : w kolejnym składanym zamówieniu, w uwagach dopisz, że prosisz o anulowanie poprzedniego zamówienia.

Jeśli natomiast błąd powstał jeszcze na naszej platformie składania zamówień, zalecamy zalogować się ponownie do PANELU KLIENTA, następnie wejść do HISTORIA ZAMÓWIEŃ, i tam kliknąć na SZCZEGÓŁY. Twoje zamówienie powinno być tam widoczne. Jeśli jednak go nie ma, niestety ale będziesz musiał je złożyć ponownie od początku.

Kliknij na ZAMÓ PONOWNIE w razie błędów, nie będziesz musiał wypełniać wszystkiego od nowa.

Następnie pojawi się okno, gdzie będzie można kliknąć ZAMÓW PONOWNIE, pozwoli to na szybką realizację zamówienia, gdyż nie trzeba będzie wszystkiego wypełniać od nowa.

e-rem pracownia reklam online, nie trać czasu zamawiaj przez internet

Jeśli jednak powyższy tekst nie wyjaśnia wszystkiego,

zadzwoń 668 242 232, 22 250 11 43

Posted in: Zamówienia online, remsklep.pl

Podziel się na:
  • RSS
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • email
  • PDF
  • Dodaj do ulubionych
  • Gadu-Gadu Live
  • Blip
  • Drukuj
  • Blogger.com
  • Poleć